Huh? Kopieerapparaat gevonden? 
Lottie84 schreef:Ik krijg vooral bij het tweede filmpje het idee dat je meer bezig bent met de krul dan met de motor, daardoor verkort ze ook in haar pas.
Dat zou andersom moeten, eerst looplust ontwikkelen en stimuleren, dat motortje van achteren aan het draaien krijgen, dan de volgende stap.
Nog niet zo vastpakken.
Daarnaast vind ik dat een slecht passend zadel geen excuus is om op de rug van een jong paard neer te mogen ploffen. Als het zadel niet
geschikt is voor het paard of voor jou, dan moet je er niet mee rijden. Het lijkt mij beter om even te wachten op een goed passend zadel
dan dit voort te zetten.
Verder vind ik het een leuk diertje, ik ben benieuwd hoe ze over een paar maanden loopt!
FriesWytske schreef:Wat mij opvalt is dat jij vooral in het tweede filmpje vooral met de voorkant bezig bent. Niet doen. Leer een jong paard eerst voorwaarts te lopen. Dan komt het over de rug lopen en de ontspanning vanzelf.
En als het zadel niet past. Er niet op gaan zitten. Dan eerst zorgen voor een zadel wat goed past. En er dan pas weer op gaan zitten.
Vind het wel een heel leuk paard, wat met de juiste opleiding ver zou kunnen komen.
Wat zijn we eensgezind!