MarlonNaldo schreef:Heej heej
Wat een leuke combinatie zijn jullie zeg.
Wat mij alleen een beetje stoort is dat ie bij haast elke foto zijn mond open heeft. Dit word natuurlijk gesnoerd door de sperriem maar toch.
Misschien proberen heb wat lichter in de mond te krijgen. Hij hangt ook een beetje heb ik het idee (is dat ook zo??)
Wel onwijs balen dat je zolang niks meer heb kunnen doen. Gebeten door een hond? Was het erg geïnfecteerd?? Of viel het mee.
Iig heel veel succes verder.
Hij is continue aan het kauwen op het bit helaas, toch ga ik hiervoor niet de neusriem en sperriem zover aan trekken dat hij niet meer zijn mond open kan doen. Dit is voor hem een deel ontspanning. Hij hangt totaal niet in mijn hand het is dus echt puur van zijn kauwen waarbij hij nooit helemaal zijn mond sluit.
Ik zelf ben gebeten door onze hond, niet mijn paardje gelukkig. Dat van mij is helaas gaan infecteren ja, daardoor ben ik er zolang zoet me geweest.
xChanelx schreef:Probeer je handen op gelijke hoogte te houden, ik heb het idee dat je paard hierdoor af en toe ook een klein beetje kantelt met het hoofd.
Verder denk ik dat het er nog netter uit zou zien als je paard iets meer met zijn neus naar voren liep, hij loopt nu soms iets te diep en het lijkt dan inderdaad alsof hij heel erg hangt.
Natuurlijk is het moeilijk te beoordelen vanaf een foto, sommige paarden lopen nu eenmaal lekkerder met hun neus iets voor of achter de loodlijn, maar als ik het zo zie, zou ik zeggen dat hij iets langer moet worden.
Succes ermee!
Klopt hier heb je helemaal gelijk in, mijn linkerhand is strenger als mijn rechterhand doordat ik in mijn linkerschouder vast zit ( ga hiervoor al naar de fisio )
Ook zijn we idd bezig met hem hoger in stelde, maar mijn instructrice die ik sinds 6 weken heb wilde hem eerst netjes over de rug hebben lopen, wat hij makkelijker vind als hij wat lager mag lopen, dit zijn we nu langzamerhand in stapjes omhoog aan het werken zodat zijn rugspieren wel aan het werk blijven, anders gaat hij sloffen met de achterbenen.
Verder bedankt voor je kijk erop