Dit is denk ik mijn eerste topic 'HAW', maar ik ben momenteel zooooooo trots op m'n kleine meid.. Ik wou het gewoon even met jullie delen.
Soraya van het Trichelhof is een 8-jarige merrie. We hebben haar sinds haar 3,5 jaar en sindsdien is ze gewoon een droom van een paard. Ze wil altijd werken, doet altijd haar best.. Ik ben gewoon mega trots op haar.
De afgelopen jaren hebben we samen al veel prijsjes gereden, en soms moet je dan even 'een stapje terug'. Zo hebben we in oktober beslist om de wedstrijden even links te laten liggen en ons vooral te concentreren op het 'beter' worden. We mogen nog Z1 rijden hier in België maar we hebben de keuze gemaakt om pas terug op wedstrijd te gaan als we een goede Z2 proef kunnen rijden. We zijn nu ongeveer wel bijna klaar om dat te kunnen. Dus deze Mac Rider Cup Selectie kwam op een goed moment..
Ons mama heeft het filmpje gemaakt en heeft niet alles kunnen filmen omdat ze ook graag zelf meekijkt. Het is maar een kleine selectie uit de 20 à 25 min dat we daar gereden hebben, maar volgens mij krijgen jullie zo toch wel een indruk over hoe we samen de baan door gaan.
Zelf zou ik haar nog wat losser moeten laten en moet ik echt eens op mijn houding gaan letten. Haar draf is goed, maar haar galop zou beter moeten. Er zou nog wat meer sprong in mogen. De stap heb ik spijtig genoeg niet echt op film, ons mama vind dat niet zo interessant

Nu.. Hopelijk kijken jullie naar het filmpje & hebben jullie nog wat tips voor me. Gelieve het wel vriendelijk te houden, ik weet dat er nog veel verbeterpunten zijn

De link:
http://www.youtube.com/watch?v=Rfy5BpIm ... tube_gdata
Ohja.. We mochten door

Groetjes,
Lien!