Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit paard moet eerst maar eens leren om lekker te zakken en te ontspannen, hij hoeft niet gelijk opgericht in een krulletje. TS; Voor thuis, handen rechtop en voor je, en elke keer bij a opletten of je jezelf of je handen aanspant, want dat gaat waarschijnlijk bij jou ook onbewust
Die voorkant zou ik even helemaal laten voor wat het is, gewoon lekker veel overgangen rijden en veel voltes verkleinen en vergroten. Dan gaat hij vanzelf lekker naar beneden lopen! Jullie zijn een leuke combi!
Estherbrink1 schreef:Bedankt voor jullie reacties. Mijn voorkeur gaat ook uit hem eerst te gaan laten ontspannen. Maar zeker wel op mn handhouding gaan letten. Alleen denk ik dat als ik nu meer contact met zn mond ga maken hij alleen maar meer in een krulletje gaat lopen. En niet losser word in zn lijf en achterhand.
Ik ga denk idd eerst oefenen met veel overgangen en voltes. En zal dan langzamerhand wat meer contact gaan maken
Succes!