Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lauraa90 schreef:Het scheelt qua tijd al een hoop als je paard voor en na het rijden in de stapmolen gaat.. Bij mij verschilt het heel erg, de ene dag 50 minuten en de volgende 20 minuten. Ligt eraan wat ik train en hoe goed het gaat, als hij geweldig loopt dan beloon ik hem daar als het ware mee door minder lang te rijden. Daarnaast tel ik losrijden en uitstappen eigenlijk niet mee als iemand vraagt hoelang ik rij...
.canela schreef:ik ben er vaak ook echt een uur mee bezig.. 10 minutjes loslopen, draven overgangen maken rond de 15/20 minuten, klein galopje bijde kanten en dan is hij pas echt los.. rijd dan meestal nog zo'n 20 minuten en dan lekker uitstappen
? _Eileeeen schreef:canela schreef:ik ben er vaak ook echt een uur mee bezig.. 10 minutjes loslopen, draven overgangen maken rond de 15/20 minuten, klein galopje bijde kanten en dan is hij pas echt los.. rijd dan meestal nog zo'n 20 minuten en dan lekker uitstappen
Zo rijd ik dus inderdaad ook! Hoevaak train jij en op welk niveau?
nee ik ben mijn paard zegmaar nog aan het door rijden.. maar hij komt pas na een lange tijd los en de rede dat ik daarna ook nog lekker doorrijd is omdat die anders teveel energie heeft en de dag erna niet te houden is ( ik rijd 6 x per week tensij er stortbuien zijn)
en jij?