Bij deze wil ik jullie voorstellen :
Just a Dream Hengst Geboren op 20 mei 2009 Vader:Florencio Vader van de moeder: Furioso
Ik heb hem zelf zadelmak gemaakt in de zomer van 2012.
Dream is een heel eerlijke en betrouwbare hengst. In de stal is hij super lief en om te rijden kan hij soms nog wat 'fel' uit de hoek komen maar hij laat zich heel makkelijk te berijden.
Afgelopen week gingen we op wedstrijd, de jonge paarden cyclus. Donderdag had hij wat fouten gemaakt in beide proeven maar zondag ging het al VELE beter! Ik was zo content na de proef. Zeker omdat ik toch niet zo op men gemak was, met zo een hengst tussen andere paarden, je weet maar nooit. Maar hij gedroeg zich super dus ikke heel tevreden!
Bij deze zou ik graag wat foto's posten van de zomer 2012 tot op heden.

Allereerste keer op hem (begin augustus)

Eind augustus

Mijn dikke vriend!

Begin oktober

Eerste keer op verplaatsing (begin januari)

(begin februari)

(begin februari)

(begin maart)

(begin maart) Aanlegtesten voor jonge dressuurpaarden

9 mei (eerste wedstrijd)

12 mei (tweede wedstrijd)
Dit is ook nog een filmpje van mijn 2de proef van mijn 2de wedstrijd. Ik zelf vind het allemaal relatief goed voor een 4jarig paard. Er is heel veel ruimte voor verbetering, wat natuurlijk normaal is voor een jong paard. In deze proef heb ik alles doorgezeten omdat dat naar mijn gevoel beter ging, hij was wel heeel moe. Wat je wel kan zien naar het einde van mijn proef kreeg ik hem nog met moeite vooruit.
Commentaren mag altijd of tips om een jong paard nog makkelijker of beter te rijden, maar hou het vriendelijk alsjeblief.
Dit is voor mij ook de allereerste keer dat ik een jong paard alles moet leren, dus dat is natuurlijk niet zo makkelijk

Alvast bedankt om te kijken, en te reageren.

Ga zo door!
Je rijdt echt paardvriendelijk als ik de foto's zo bekijk.