.ik ben op 2 januari van paard gevallen op mijn werk, en daardoor 2 rugwervels gebroken.. en ik moet zeggen dat ik daar toch wel een beetje van geschrokken ben. maar toen de chirurg zei dat alles weer netjes aangegroeid was, maar eerst nog niet mocht rijden heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken, en geprobeerd om paard te rijden,gelukkig had ik nergens last van op wat spierpijn na. alleen zit ik nog wat voorover omdat ik het moeilijk vind om mn rug recht te houden,.. dit omdat ik zo lang in korset heb gezeten en dus mijn spieren nog niet sterk genoeg zijn.
charmeur heb ik gekocht van zijn vorige eigenaar omdat hij een blessure had aan zijn achterbeen(dikke kogel) het echte verhaal erachter hebben we geen idee van, maar heb hem na laten kijken door een DA en die zegt dat het wondvocht is wat waarschijnlijk altijd blijft zitten..maar daarom best alles kan doen(vorige eigenaar zei dat hij niet meer mocht springen)heb hem ook door de ostheo na laten kijken, helaas zat mijn lieve schat helemaal vast van voor tot achter in zijn rug, nu een paar weken verder zijn we lekker aan het trainen.we werken aan een aantal punten,
meer erdoor rijden, en voorwaarts houden
niet over de schouder weg laten lopenen
vooral mijn houding
Meet charmeur

Hier mag hij er iets meer door
[ul=http://s1351.photobucket.com/user/Wiandra_Zuur/media/945523_328050680655991_1322822158_n_zps8c85eb95.jpg.html]
[/url]Best blij mee dit beeld

Lekker beeld, pasje sc houder voor

Hier moet ik meer gaan zitten

Ook met een 8 jarige is hij braaf

Groetjes van ons... cap is erg dom ik weet het
wat een lekker koppie