Eigenlijk hebben we al ruim 2 jaar niet meer echt gereden doordat Lucky een peesblessure had.
Dit was de derde keer dat ik er weer op hem zat. Ik probeer nu vooral aan de ontspanning te werken, voor zowel Lucky als mij.
Ook ben ik weer aan het werk met Lucky zijn spieropbouw en conditie weer op pijl te brengen.
Zelf moet ik opletten dat ik niet voorover val, met mijn handhouding aan het werk, op mijn beenhouding letten en geen geld zoeken op de grond.
Een echt niveau hebben we op het moment niet. Vooral de basis er weer in krijgen en naar de ontspanning werken staat op het moment voorop. In het verleden heeft Lucky L2 gelopen en is hij B-springen geweest.

.
! Het ziet er fijn uit, hij zou wel iets meer door de kaak mogen maar na 2 jaar kun je nog niet te veel verwachten in 1x. Wel valt het mij op dat je zadel volgens mij een te brede boom heeft waardoor hij aan de voorkant naar beneden zakt en je geen ruimte meer hebt tussen de schoft en het zadel. Daardoor val jij waarschijnlijk ook iets meer naar voren. Laat je zadel dus even nakijken (of heeft die een verwisselbare boom? Dan even de boom wisselen)