potter!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silkewillex

potter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 19:24

dit is mijn pony potter ! ik ben nu L1 dressuur + 5 en B springen + 4 heb een filmpje van het springen , wat hij nu redelijk goed kan.
alleen hij weigert heel veel voor hindernissen (iemand tips?) dit is meestal de 1ste keer echt uit angst, maar de keren daarna rijd ik bijvoorbeeld op de hindernis af in een galopje, maar hij gaat dan steeds slomer tot hij uiteindelijk stilstaat en dan is hij echt niet vooruiit te krijgen.. dit is echt irritant gedrag maar het gaat wel steeds beter ! :)

ik heb ook nog een ander ow waarbij ik de oude eigenaar van potter zoek, potter is een B pony en is net 15 jaar oud (1998 1 mei) ik heb potter nu ongeveer 6 jaar lang.

filmpje springconcours : http://www.youtube.com/watch?v=-M_4Q5oR ... nA&index=1

filmpje springtraining: http://www.youtube.com/watch?v=NWQa2X9pWbg

op mijn kanaal op youtube staan ook nog andere filmpjes o.a met de merrie van mijn moeder (quercia, franse draver x arabier) zij heeft western en draver afstamming dus de dressuur gaat nog wat lastig en met enige protest :P af en toe springen we ook wel eens met haar en dat doet ze erg goed!

tips zijn altijd welkom!

dyoka

Re: potter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:35

Wat een leuke pony! :)
Hij kan goed springen zo te zien.
Bij je training vind ik dat het tempo iets te hoog ligt, bij je wedstrijd gaat dat al beter.

silkewillex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 05:59

dyoka schreef:
Wat een leuke pony! :)
Hij kan goed springen zo te zien.
Bij je training vind ik dat het tempo iets te hoog ligt, bij je wedstrijd gaat dat al beter.

Ja haha hij is een echte racer als hij eenmaal ergens zin in heeft :p

AmyxChanella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:42

Leuke pony ! hij springt heel mooi ! inderdaad je tempo ligt best hoog en dan draai je bij je trainnig ook haakse bochten, maar daar heeft jouw pony gelukkig geen last van ! Ik vind julie een goed koppel ! Ik zou zeggen ga zo door ! :D

HBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:13

Leuke pony, die zeker goed kan springen.
Zorg in de training dat er meer rust in komt, en maak zelf de lijntjes mooi af. DUs goed rechtdoor rijden na de sprong en vooruit kijken.

_makemyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 13:41

Leuke pony! Veel succes en plezier verder samen

Elsemiekex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:01

Tempo is inderdaad super hoog, maar zo te zien heb je hem goed onder controle, dus no worries (: ziet er erg goed uit!

Marlene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 09:52

leuke pony!