Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Believe schreef:Je houdt je benen & handen niet stil
Het was inderdaad pas de 4e keer dat ik er op zat dus ik vind dat je ook niet kan verwachten dat het perfect is toch? elss94 schreef:@lisette bedankt voor je commentaar! waar denk je dat aan te zien? Het is wel een beestje dat nogal stug in de mond is waardoor dat kan lijken dus misschien dat dat het is maar ik meen niet dat ik heel streng ben in mijn handen.
elss94 schreef:@linda omdat hij anders niet voorwaarts genoeg is, ook hij is af en toe een beetje lui en wil onder het werk uitkomen. ik vind zelf dat ik de sporen niet te veel gebruik en hem niet constant prik dus vind ik dit beter dan een zweep die mij bij mijn handen in de weg zit.
elss94 schreef:@linda omdat hij anders niet voorwaarts genoeg is, ook hij is af en toe een beetje lui en wil onder het werk uitkomen. ik vind zelf dat ik de sporen niet te veel gebruik en hem niet constant prik dus vind ik dit beter dan een zweep die mij bij mijn handen in de weg zit.
! Verder lijkt het of je in de galop je knieën knelt tegen het zadel aan en niet veel druk meer op je beugel hebt. Probeer goed de druk op je beugel te houden.