Dat is in het kort de voorhistorie

Inmiddels zijn we dit jaar tussendoor toch al wat dresuurwedstrijden gestart, ons eerste puntje springen is binnen (met knikkende knieën maar zo gaaf!). Met de dag krijg ik mee respect voor mijn dier, wat een prachtig paard is het toch en wat heeft hij me al zoveel geleerd. Dat is genieten elke dag!
Over athleet (v. padinus)
8 jaar, gelanterfant tot zijn 5 jaar met 1x per week een bosritje.
Gekocht op zijn 6e, met zijn 8e voor het eerst een wedstrijdje gestart.
Ikzelf een recreatieruiter, nooit verder dan wat B dressuurwedstrijdjes gekomen tot nog toe. Maar wel wensen om verder de basissport in te gaan. Maar ik ben dus dat zachte ei

Ben wel heel benieuwd naar evt. commentaar en verbeterpunten!

Vanzelfsprekend veel van hand gewisseld, fotograaf stond alleen op een bepaalde positie

Verbeterpunten zijn wel bekend, eer op de achterhand en zelf rechtop zitten/ vooruit kijken. Rechterhand leidt ook af en toe eigen leven Iemand die daar goede adviezen voor heeft om daaraan te werken, graag

Onder toeziend oog..

Die verrekte overactieve rechtehand...

O ja, rechtzitten!

Allemaal basis waar we aan werken, maar ik ben er van overtuigd zodra dat goed gaat dat de rest als 'vanzelf' wel komt. En anders zit het er niet in
Vooralsnog oefenen we gewoon lekker verder, instructie ziet nog aardig wat potentie en ik hoop dat dat terecht is. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Nog veel succes samen!