Mijn vorige topic ving zo veel leuke en motiverende berichtjes + super veel leuke tips! Ik heb er zeker wat mee gedaan.
Van november 2012 tot januari 2013 heb ik stage gelopen bij een springstal. Er was daar ook een dressuurstal en daar heb ik na mijn stage nog even rondgehangen. Toen, in die maanden, is bij mij de knop omgegaan! Wat een super mooie gespierde paarden zijn dat! Dat wil ik ook dacht ik. Ik heb iedere week een les gehad met mijn instructrice en we gingen met reuze sprongen vooruit! Zaphira was een beetje een dik zwijntje geworden, maar nu wou ik er echt iets mee gaan doen haha!
Nu, na een paar maanden, is ze zo fijn te rijden. En het grootste nieuws is: we mogen gewoon gaan starten!
Super vet natuurlijk! En mama heeft vandaag weer fotos gemaakt van mij een Zaphira.
Hier zijn mijn vorige topics voor de geïnteresseerden
: De eerste keer hier op HAW
, en de tweedeWat informatie over Zaph: Zaphira, merrie, bijjjjjnaaaaa 20, Mel Rintin x Azizza
Ik vind Zaphira heeeel moeilijk te rijden trouwens. Nu nogsteeds, omdat ze er zo knetterhard vandoor kan gaan soms en ook soms ineens tegen je hand in komt (met dr kop in de lucht, gestoord, en het zichzelf heel moeilijk maken. Dit is na 1/2 rondjes wel weer klaar maar toch). Cap is eigen keus! Ik had t heet
Zaphira was vandaag wel een beeeeetje stijf. Te hard getraind gisteren denk ik
. Morgen komt een goede fotograaf ons fotograferen dus dan plaats ik er wel wat bij. 1. Stijve Truus xd. Ahoewel ze wel lekker los was in dr kaak, hals enz.!

2. Ik heb mn ogen dicht, wauw xd.

3. Wazig. Maar ik vind dat ze wel prima loopt

4.

5.

6. Galop, ze ging vandaag echt knetterhard.

7. Zoeff.

Dat was t dan voor vandaag. (:
En, als special hahah: Zaphira is niet meer...... obese! Ze is echt zo mooi aan t worden door het trainen! Het harde bewijs ahaha xd:

Doeeeeeeeix
Ik ben niet zo van het commentaar op foto's,maar je hebt een leuke arabier en ze ziet er super uit voor haar leeftijd 
Ook al doe je het niet heel opvallend, op elke foto kijk je naar je paard.