na mijn laatst geopende topic ben ik begonnen met het werken aan de tips die jullie mij gegeven hebben:
[RT-HAW] Angel v. Wallenstein aan het werk in de avond
Ik moest Angel meer ruimte geven aan de voorkant, ze moest veel ruimer gaan lopen (met name die achterhand die veel actiever moest) en ik moest op mijn holle rug letten.
Paar dagen terug is mijn beste vriendin foto's komen maken. Zoals jullie zien rijd ik idd met een spoortje. Was puur toeval eigenlijk want ik wou die dag gewoon eens proberen met een spoortje te rijden voor de hulpverfijning maar ze word er iets te heet van dus die laat ik de volgende keer gewoon af. Het zweepje was voor bij de galop om de achterhand nog actiever te krijgen.
Ik heb inderdaad geen cap op. Dit is eigen keus en dus eigen risico. Als ik val dan is dat mijn eigen domme schuld
Het was trouwens ook vreselijk warm die dag, normaal heb ik hem wel gewoon opWat info:
Angel, 10 jaar, geen niveau, geen wedstrijden.

instappen

Achterhand mag nog steeds actiever

Stukje halsstrekken in stap

galopje, vind haar achterhand er mooi onder zitten !

Ik weet dat er nog erg veel werk aan de winkel is
Maar zien jullie vooruitgang tegenover mijn andere topic? Tips zijn altijd welkom! maar houdt het lief want we doen erg ons best

ben benieuwd wanneer ik daar vanaf kom!
Nu zitten ze precies op het stuk been waar je normaal ook been mee geeft, wanneer je je been wil versterken (preciezer wil maken) kun je beter je sporen wat lager doen, zodat het echt nieuw gebruik is en niet elke keer bij het geven van je been.. Hoop dat je mijn zinnen snapt
Ziet er al een stuk beter uit dan het vorige topic