Vorige week hadden Sproet en ik weer is wedstrijd, we zijn een half jaar niet op wedstrijd geweest omdat de laatste wedstrijd heel slecht ging (169 & 172), door het weer en omdat ook het rijden zelf niet lekker ging.
Ten eerste was het vorige week super mooi weer, dus mijn dag kon al niet meer stuk. Lekker relaxed gewassen en gevlochten, ik moest pas om half 4 dus ik had heel de dag om lekker te tutten. Het rijden erheen ging ook allemaal goed en Sproet was in een vrolijke bui.
Mijn vriend had het gefilmd en dus wil ik na een lange tijd wil ik hier weer is wat plaatsen van sproet en mij. Ons laatste topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1663051
Naam: Sproet
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 7 jaar
ik heb hem nu bijna 3 jaar en we zijn 6 keer gestart in de B.
Het zijn B proef 5 & 6.
Eigen verbeterpuntjes:
- middendraf moet ruimer, meer op de achterhand. Soms heeft hij taktfoutjes. We zijn er hard mee aan het oefenen
- door mijn spanning houd ik teveel vast, en daardoor wordt Sproet ook gespannen
- sommige figuren mogen wat netter afgewerkt worden
- ik geef soms te veel been zonder reactie (dit komt ook omdat ik hem van voor te veel vasthoud op wedstrijd)
We werken thuis nog veel aan de basis, want ik denk dat een betere basis de oplossing is voor deze problemen
- naar voren kijken!!
Punten die ik wel goed vindt gaan:
- dit was vorige week de eerste keer dat hij nergens van schrok op wedstrijd, en dat er soms echt ontspannen stukken tussen zaten voor mijn gevoel, dus daar ben ik al erg blij mee!
- halsstrekken vind ik altijd wel goed gaan
-het halthouden. Beide keren vind ik hem netjes staan
Over het filmpje:
-de filmpjes zijn gedraaid waardoor het beeld wat kleiner is en wat minder scherp (als je hem op volledig scherm zet zie je het op zich wel)
-sorry voor het gepraat bij het 2e proefje.
-soms was mijn vriend me even kwijt omdat de felle zon precies in de camera scheen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en naar jullie tips, vooral ook omdat de jury bijna niks op het protocol heeft geschreven. Dit vond ik erg jammer, omdat ik het juist altijd leuk vind om verbeter tips te krijgen.
Misschien willen jullie ook zeggen wat jullie voor punten zouden hebben gegeven. Dan zal ik daarna de punten die ik heb gekregen vertellen. Niet dat ik het niet met de jury eens was, ik was super blij met mijn punten, maar ben gewoon ook benieuwd wat jullie denken. graag wel opbouwende tips.
Bedankt voor het lezen/kijken!
Groetjes Anne
proef 5
proef 6