Ik zit nu helemaal in de fazen 'fries paard' ik krijg binnen kort een fries paard maar ik kan nou echt geen leuke site vinden met dingetjes voor me friezen paard.
Ik had op google ingetypte friezen paarden webshop maar dan is het wel een leuke site maar dan zijn de zadels niet leuk.. offsoow. Ik vind het merk wintec helemaal niks...
Je kan ook onder barokke paarden kijken. Daar valt een fries onder.
Roadracer
Geplaatst: 26-04-13 12:50
Tja, wat vind je leuk? Je kunt bij het Fries Paarden Stamboek in de webshop speciale "Friezendekjes" kopen:http://webshop.kfps.nl/horse_cid610.html Verder kun je eens een dagje naar de Divoza of een andere grote ruiterzaak gaan en eens rondkijken wat je smaak is. Met betrekking tot zadels zou ik eerst maar eens zorgen dat het een PASSEND zadel is, dat is het allerbelangrijkst. En dus ook pas kopen als je het paard hebt, zodat het zadel goed aangepast kan worden.
Je hebt enkele dagen terug nog een topic gestart met exact dezelfde vraag. Deze heb ik verplaatst van RT-P naar LN. Omdat het niet de bedoeling is om meerdere topics over hetzelfde te openen, gaat deze op slot.