Afgelopen zaterdag heb ik weer concour gehad.
Na lange tijd mocht ik eindelijk weer een keer in de dressuurring verschijnen !
Mijn jonge paard was voor het eerst mee en dat was een super debuut.
Met inrijden moest hij natuurlijk zich erg uitsloven waardoor hij in de dressuurproeven wat moe was maar ik heb wel 2 fijne proeven kunnen rijden. het resultaat mocht er dan ook zijn met 2x 190 punten en een 4e en een 1e prijs!
Daarna mocht hij nog een rondje mee doen in de BB waar hij in het begin heel terug houdend was. Bij hindernis 1 stopte hij en sprong toch bij hindernis 2 had ik een weigering maar daarna begon er toch meer ritme in de komen en sprong de rest fijn rond!
wat over mijn jonge paard:
Naam : Emerald K
Leeftijd: 4
geslacht: ruin sinds een jaar dus dat is erg te merken aan hem
Vader: Upgrade
Moeder: Numero Uno

Ook mijn andere paard was mee.
Ik doe met haar alleen springen omdat ze wel prima een dressuurproef kan lopen maar niet geweldig.
Ik reed met haar B en L . De B ging heel fijn wat resulteerde in een foutloze ronde , 70,5 punten voor stijl en een 1e prijs!
De L ging wat minder omdat ze het pacour al kende en toch wat drukker werd . ze ging dan ook erg hard op de hindernis 1 af ik hield haar tegen waardoor we een balk kregen. Verder wel een erg fijn pacour kunnen rijden .
Info:
Naam: Deauville
Leeftijd: 5
Geslacht: Merrie
afstammeling : Numero Uno x animo x abgar

Filmpje van de B , de laatste hindernis kun je niet zien dat was een muur die hadden we lang niet meer gehad ze was even terughoudend maar ze deed het wel
http://www.youtube.com/watch?v=RZiWTkAb ... tube_gdata
Dit is de L:

Reactie's altijd welkom
!