geen onderwerp (weet niet hoe ik moet verwijderen xD)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lissie_zigor

geen onderwerp (weet niet hoe ik moet verwijderen xD)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 18:09

Geen inhoud..
Laatst bijgewerkt door lissie_zigor op 22-04-13 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

M_arjolein

Re: wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:16

Ik denk dat je gewoon tegen de eigenerasse moet zeggen dat je het prima vindt om dit voor haar te doen, maar dat je zelf wil bepalen wanneer je een stapje verder gaat met het paard. Ik bedoel zij vangt juist zulke paarden op, dan moet ze toch ook weten dat het tijd kost om met zo'n paard aan de slag te gaan? Ik zou zeker geen dingen gaan doen waar je niet achter staat. Als jij vindt dat het paard daar nog niet aan toe is, moet je dat gewoon zeggen. Ik zou echt niet over mijn grenzen van dat moment gaan, daar krijg je juist ongelukken mee.

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 18:22

bedankt voor je tip!:)

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:24

Wat vindt je zelf dan als je er over na denkt?
Zou jij het doen omdat de eigenaresse het zeg? Omdat je anders bang bent dat ze die andere mevrouw vraagt ? Zijn er redenen om het wel te doen?

Paisano

Re: geen onderwerp (weet niet hoe ik moet verwijderen xD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:25

Ik weet niet of je het zelf al had gedaan, maar ik heb even getemt :)

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:26

kijken wat het paard aankan met de training en niet verder gaan als je elke dag een stukje bereikt hebt. paard moet voor je willen werken en niet tegen in gaan, omdat die vrouwtje wil dat ie in een krul moet lopen. kan je hem niet overkopen en dan de tijd nemen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:29

Waarom heb je de openingspost nu weggehaald? Nu is er niets meer van te snappen of te leren. Een topic kun je niet zelf verwijderen.

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 18:33

de redenen om het wel te doen zijn inderdaad om de eigenaresse te helpen en om te voorkomen dat het helemaal fout gaat... en daarbij komt ook nog dat ik het een heel leuk dier vind en gek ben op dit soort projectjes. het is alleen zo, dat ik bang ben als ik tegen de eigenaresse haar ideeen in ga, dat ze dan toch dat vrouwtje laat komen... nu ik het zo type en terug lees, denk ik echt bij mezelf, omg dat ik daar bang voor ben xD misschien is het dan inderdaad allemaal niet zo moeilijk en moet ik gewoon tegen de eigenaresse zeggen wat ik denk en gewoon zeggen dat ik het wel via mijn manier wil doen... en anders jammer dan... graag of helemaal niet....

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 18:34

ja heb hem weggehaald omdat ik toch bang ben dat ze het lezen en heb al antwoord gekregen.. met dat ik het eigenlijk had gepost dacht ik 'doe maar niet' xD haha

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:33

Het is niet de bedoeling om je topic leeg te halen. Wanneer je iets verwijderd wilt hebben, kun je contact opnemen met een moderator, eventueel per PB.

Als je iets op internet zet, moet je er altijd goed rekening mee houden dat de hele wereld het kan lezen. Meer over het verwijderen van topics kun je hier lezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Ik_wi ... oet_dat.3F