Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(in de bak doet hij niks)
verder nooit gebruikt. elastiek 1x, maar op de helft er al afgetrokken. en met de slof heb ik tot nu toe het meeste te zeggen. biancalaylo schreef:@little: op de paden waar ik rij, is het dnek ik gevaarlijk om dat te doen, want dan gaan we denk ik vallen!. maar op stukken waar het kan, zou ik het wel doen.
@zoey: zal het eens proberen!
@aeolus: nee ik maak der zeker geen gewoonte van! pas 3x buiten om gehadverder nooit gebruikt. elastiek 1x, maar op de helft er al afgetrokken. en met de slof heb ik tot nu toe het meeste te zeggen.
biancalaylo schreef:@lissie: ja tuurlijk trek ik als ze niet wil stoppen op me rem hulp?.. Dus ik doe eerst normaal remmen hoe je dus ook in de bak doet, en met stem en dat wilt ze al niet waardoor ze dus al begint met trekken. en mij gaat ze echt niet in de zeik nemen, dus dan zorg ik er wel voor dat ze stopt, dus ja dan trek ik. en als ze dan echt niet stopt doe ik het nog harder uiteindelijk gaat ze langzamer. nu kan er gezegt worden dat het zielag is, maar ze moet stoppen Punt ze gaat bij mij niet weg rennen, geen denken aan!