Ons niveau.. uhm.. volgens de KNHS site M1+1
(zeg ik ook alleen omdat je t volgens de regels moet vermelden) We hebben al lange tijd niet gestart. Omdat ik Zyalda nog niet bevestigd genoeg vond en niet veel later bleek dat paardlief helemaal niet fijn kon bewegen omdat het zadel voor geen meter lag. Veel afwisselend trainen en kleine stapjes vooruit later zijn we zo ong. klaar om weer eens een M proefje te gaan oefenen. Alleen is Zyalda laatste maanden erg fan geworden van zijwaartse oefeningen.. ik krijg wijken, schouderbinnenwaarts, travers, keertwendingen en appuyementen om mijn oren gegooid als ik iets teveel op links of rechts zit. Daarom rijden we ze momenteel maar niet iedere dag en niet veel achter elkaar.. want mevrouwtje begint aardig gevoelig te worden
(iets gevoeliger dan mijn motoriek verwerken kan)Eindelijk waren mijn nieuwe laarzen er.. en die moesten dus direct aan hihihi

Puntjes die ik zelf zie ter verbetering heb ik geplaatst onder de foto's. Mocht je nog iets anders zien hoor ik het graag. Daar is het ten slotte HAW voor

Ik zit er hier met een best tevreden gezicht op

Iets terug en meer activiteit vanuit achter vragen zonder aan de mond te komen

Ruim over de benen, die hak van mij mag wel omlaag

Galopje, voelde best fijn.. Ze zou nog wat ronder mogen en is nog net niet helemaal door de kaak

Stukje de hand volgen.

Stukje actief maken achter met iets te lange teugels.. mijn linker hak is een eigen leven begonnen linksom is me opgevallen.. en ik ga ook veel te veel staan.. echt iets om op te letten, dit is heel niet nodig.

Teugels heb ik hier alweer wat opgenomen. Toch nog die linker hak
Ik vind de foto wel leuk.. zie mezelf een keer lachen
Ze lijkt misschien een beetje strak maar zo voelde ze hier niet. (wel nog niet helemaal door de linkerkaak, zie ik ook terug aan mijn linkerhand die iets mee naar voor is.. wss dat ik daarom zo debiel mijn hak optrek terwijl ik weet dat je met je kuit hoort te drijven.. mmm...)
Middendraf. Weer eens te lange teugels
Ik ga overcompenseren.. heb verder geen druk op haar mond want dan zou ze niet zo rond over de hals blijven.. Ze heeft meer lengte in het lijf en in de passen.. maar ze is hier wel te loperig. 
Volte linksom.. mwoh.. valt me niet tegen.. ze loopt iig wel al veel minder tegen mijn linkerbeen aan dan een tijd terug (maar ik moet dus wel op mijn hak gaan letten anders is het resultaat van consequent zijn voor je paard zo weg
)
Wat te lange teugels en mijn tenen zitten waar ze niet thuishoren. Vind het nog moeilijk mijn balans te houden nu ze eindelijk meer beweging in haar benen krijgt.
Wat je ziet glimmen aan haar benen? Tsjaaa... mn barbiepaardje he.. hihi
Klikkerdeklik
Klikkerdeklik
Past goed bij mijn prachtige Premiera Athena van Hypostore

Klikkerdeklik
Ik heb me nog niet ingeschreven voor wedstrijden. We doen het lekker rustig aan. Heb tijd zat

Na het harde werken nog even laten zien dat je meeeeeer dan genoeg energie over hebt

En tot slot mag je EINDELIJK rollen in het heerlijke warme zand.

Knap varkentje
http://7.media.hyves-static.net/1534192430/6/3o-e/0/img1534192430.jpeg
Uhm.....

Reactie zou leuk zijn
Bedankt voor het kijken en Tot ziens! 

Je teugels worden wat lang en je houd je handen dan wat te hoog, waardoor de ononderbroken lijn die vanaf het bit naar je elleboog hoort te lopen doorbreekt, en om dat te compenseren knik je je polsen wat naar beneden. Zie bijvoorbeeld de foto van de middendraf en de twee foto's daar onder.