haha. Nou misschien is dat nog wat ver gezocht, maar voor mijn gevoel gaat het wel al beter. Nu een kleine 4 maanden 'opnieuw' begonnen met rijden. Andere aanpak, minder binnen teugel, meer buiten teugel en vóóruit en dan naar beneden en niet andersom. Tevens sinds een week nu een dressuur zadel (waar ik nog heel erg aan moet wennen) dus dat is ook wel een verbetering, in plaats van mijn spring zadel. (niet dat dat niet gaat, maar toch..
) Even snel een paspoortje van mijn paardje:Naam: Utopia
Ras: KWPN
Leeftijd: 11 (bíjna 12)
Schoft: 1.73
Afstamming: Opan
Dressuur B+1
Springen B+8 (met mij, met oude eigenaar Z gesprongen)
Nu de foto's. Op een een of andere manier heb ik alleen maar foto's op de rechterhand.. Maar ik heb natuurlijk ook op de linkerhand gereden, en heb ik ook alleen maar foto's in de draf en buiten een van de galop. Naja, hoop dat het toch een beetje een impressie geeft. Oh, over mijn houding. Ik zit wat scheef (ik leun naar binnen op de rechterhand) en ik draai ook nog eens mijn bovenlichaam. Hier ben ik aan het werken, maar dat is zó ontzettend lastig. Ik ga binnenkort weer zitlessen nemen en dan hoop ik er wat aan te doen, omdat ik ook besef dat ik mijn paardje zo in de weg zit. Ik zie nu ook dat ik m'n handen te ver uit elkaar zet, dus dat is ook nog een werkpuntje.

nog een foto'tje van buiten in de bak!

Net een giraffe niet waar?

volgens mij wel fijn ontspannen..

Recht zitten!

Enige galop foto, jammer genoeg hier wat spanning en een iet wat strenge binnen hand.

Nog even de berg op galloperen!

Dat was hem weer
Het is nog verre van perfect, dus ben een beetje lief. Maar geef vooral veel onderbouwd commentaar en hoe ik dit eventueel zou kunnen oplossen etc! (daarom zet ik natuurlijk dit topic op bokt ;])
Efri!

.