Na een hele hoop tegenslagen zijn fernando en ik weer zo'n 3/4 maandjes aan het werk. Hij doet alles echt verbazingwekkend fijn, ookal vind hij het nog steeds erg lastig. Door alle blessures is hij bij elkaar op geteld nu ruim een half jaar onder het zadel. Ik ben van plan om mijn startkaart aan te vragen, ookal is er nog genoeg werk aan de winkel, ervaring opdoen is altijd goed en ik verwacht dan ook niet veel van hem, behalve dat hij zijn best doet.
Gisteren heeft een meisje bij mij op stal een aantal foto's gemaakt van mij en Fernando, erg leuk om allemaal te zien. De foto's zijn in een korte tijd gemaakt, de galop heb ik in verlichte zit en gewoon op zit gedaan, maar er zijn dus niet de hele tijd foto's gemaakt. De foto's zijn dan ook bijna allemaal links om. Fernando is een bijna 5 jarige ruin van For Compliment, en moet dus nog genoeg leren. Daarnaast moet ik nog erg veel leren en vind ik het vooral erg lastig om mooi het achterbeen eronder te blijven rijden. Ik heb een hele fijne instructrice waar ik nu iedere week groepsles heb en iedere 2 weken privéles van ga hebben.
De verbeterpunten waar we nu mee bezig zijn, zijn fernando meer op het achterbeen zetten en voor mij zelf dan mijn schouders terug houden. Het rechtop zitten was altijd een probleem dus als ik nu deze foto's zie, ben ik al heel blij hoeveel dat is verbeterd. Daarnaast zie ik op deze foto's dat ik mijn hak laag moet houden.
1. Nou baas.. ik ben er klaar voor

2. Dansen maaar

3. Altijd oppassen voor de bakkabouters, geen zorgen baas ik let wel op

4. Ohh ze komen me halen!!

5. Hoepla in galop, moeilijk hoor..

6. Jaaa, zo moeilijk maar ik kan het wel!!

7.

8. Ook als ze gewoon zit hoor, geen probleem!

9.

10. Rechtsom buigen is ook al zo moeilijk..

11. Van al die lastige dingen krijg ik wel echte grote mannen spieren

12. Ook mijn achterbenen worden steeeeds sterker

13.

14. Oh hemeltje, de baas kijkt om, wat is er voor spannends aan de hand?!

15. Gelukkig ben ik heel gek op mijn vrouwtje en snappen we al steeds beter wat wij van elkaar willen

Al het commentaar is welkom, maar hou het wel netjes, we vinden het allebei nog erg moeilijk maar het gaat iedere dag een beetje beter.

en dankjewel!