Het is alweer een tijdje geleden dat Angel en ik een HAW aan hebben gemaakt. Ik merkte dat Angel het bakwerk niet echt meer leuk vond, ze leek niet echt meer zo fanatiek als eerst dus heb ik besloten de knop even om te zetten en heb ik erg veel buitenritten met haar gemaakt en heeft ze veel op wei gestaan. Toch... het werd weer tijd voor aan het werk te gaan ! En tot nu toe gaat dat prima
Angel heeft het naar der zin en ik ook ! Meest recent rijtopic [RIJ-ITP] Angel en ik onze eerste fotoshoot by SG Fotografie OHZ
Even wat korte info:
Naam: Angel
Leeftijd: 10
Hoogte: 1.43 (klein maatje
) Geslacht: Merrie
Niveau: Geen, niet gestart. Willen we misschien wel gaan doen ! Maar pas echt als we daar klaar voor zijn
Even een korte info: Het lijkt alsof Angel heel kort en gedwongen loopt, dit komt omdat zij maar een kort halsje heeft. Als je naar haar neus kijkt zit deze vrijwel altijd op of iets achter de loodlijn. Verder heb ik geen valse knik in mijn polsen.
Punten waar ik op moet letten:
- Niet te ver achter in mijn zadel zitten
- Kapstok voetjes
- Handen gelijk houden

Instappen

Even naar het paardje kijken wat langs kwam... was ZO spannend he
Eventjes rustig verder gaan inrijden.

Draf, proberen een pasje te wijken vanaf inzit halve volte

Even pauze.. moest mn haar goed doen! En dat is miss ook wel te zien

Draf rechtsom, beide onze lastige kant

Pasje verruimen... Doordat ze versneld ga ik automatisch naar achteren hangen en zit ik ook altijd meteen aan het bit
zo vervelend.. 
Even lekker het halsje strekken

Hangfoto.. De enigste die ertussen zit en volgensmij ook het enigste moment dat ze heeft lopen hangen want dat is iets nieuws dan

Galop, een moeilijk gedeelte voor ons beide ! Maar het is een begin

Klaar en voldaan
Tips zijn altijd welkom alleen houd het wel lief
!