Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DW_Dressage schreef:Het ziet er netjes uit! Je handen vind ik reuze mee vallen. Wel mag er nog wat meer activiteit in het rijden, dus een stukje weg, een gelijk weer een stukje terug. Zo krijg je de motor van achteren ook goed aan het werk en zal het paard nóg actiever worden. Ziet er verder erg leuk uit!
FriesWytske schreef:Loopt hij achter wel goed? Lijkt net alsof hij achter erg kort loopt. Dit zie ik als je aan het van hand veranderen bent.
FriesWytske schreef:Ik zie niet dat ze terugvalt in tempo. Dus denk niet dat het dat is.
Verder moet je je handen wat hoger doen. Lijkt nu net alsof je je handen op het paard hebt liggen.
ponyyysss schreef:Ziet er goed uit, mooi paard ook. Wel zou ik, net zoals je zei, iets meer op je handen letten. Je paard kan hier ook op gaan reageren. (Mijn mening...)
kolleke81 schreef:Ziet er inderdaad leuk uit! Hij loopt wel een beetje naar de teugel, je ziet zijn hoofdje wat knikken als hij over de diagonaal gaat. Dat kan je inderdaad eruit krijgen door em wat meer vooruit te rijden en dan op te vangen, zodat de achterhand wat dieper onderin gaat maar dat komt zeker wel goed! Ik hoop dat ik nog zo goed rij als jij na zes jaar stil te hebben gelegen :p (maar ik vrees ervoor)
DW_Dressage schreef:Start je d'r ook officieel?
Let er ook op dat je op het goede been lichtrijdt!

(komaan zomer i'm waiting for you)