Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Colani schreef:Na de commentaren van men topic 6 maand geleden over de slofteugel gebruik... Flugel geeft je vleugels, wil ik toch even reageren, onze 2 de wedstrijd is een feit eerste plaats met
http://www.facebook.com/photo.php?v=222316471242945
Wil wel graag commentaar om bij te leren , niet om aftebreken zoals het vorige topic
Daar mag je trots op zijn.
goed dat je er mee aan het werk bent! Tips voor je benen heb ik niet echt, is denk ik gewoon een kwestie van op letten? Iemand die het je elke twintig seconden zegt tijdens het rijden wil ook nog wel eens helpen!
. 
Colani schreef:Benen zijn het min puntje tips zijn welkom hier voor , mijn spoor prikt niet , maar mijn benen zijn zo ontspannen dat ik ze niet stil kan houden precies , Thx Céliien
Lucifertje , ga ik zeker hard op oefenen, alle momenten dat ik sta mijn evenwicht oefenen voor die onafhankelijke zit... Het vorige topic had geen video maar enkele foto's , werd toen hard afgebroken door dat er een sloft aanhing...
Geryon, sta wel open voor tips, maar die sloft hing eraan omdat hij zich nog al opdrukt, hoe meer ik vraag hoe erger hij begint de duwen, rij ik hem naar voor is dat minder maar dan treed hij weer niet onder, ik wil gewoon laten zien dat er verbetering is en nog veel werk... Zijn hier trouwens aan bezig tijdens de les