Dit is Enzo, of eigenlijk El Passo
Hij is in mijn bezit sinds begin September vorig jaar, hij wordt dit jaar Mei 4.
En meet 1,70. Zijn afstamming is Oscar X Samber.
Hij heeft echt een super fijn karakter, hij is heel erg lief en voorzichtig in omgang.
Ben echt heel blij met hem!
Er is vandaag een filmpje gemaakt tijdens het rijden, en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Enzo is sinds vorig jaar Oktober onder het zadel, en doet het allemaal erg braaf.
Ben super blij met het filmpje want ik zie dat ik zelf erg voorover val, nou wist ik dat wel van mezelf en probeer daar wel aan te werken. Maar dacht wel dat het iets beter was, haha maar niet dus
. Ook moet ik veel meer mijn hakken uit drukken, en misschien m'n beugels een gaatje langer?
Hij is eigenlijk sinds vorige week weer lekker aan de gang, ben heel benieuwd of jullie nog goede tips voor me hebben.
Ik ben geen top ruiter, maar probeer wel m'n best te doen. Ik zie op het filmpje dat ik bij de 2e keer galop m'n teugels te lang laat. In het begin van het filmpje is hij nog wat strak, maar later ontspant hij veel meer.
Nou kom maar op
Dit is nog een foto van December vorig jaar, niet heel erg duidelijk want hij is met de telefoon gemaakt.

En hier het filmpje;
Kijken waar je heen gaat!