) Toen we net van huis stapten en de pensionhouder (Wim) achter me liep, liep ze enorm twijfelachtig en te slingeren. We kwamen ergens waar ze naar wou kijken (beetje eng ofzo), ok dat mocht, maar vervolgens greep ze dr kans en probeerde 180 gr te draaien stalwaarts! Ik heb een verlamde arm rechts, dus trok haar helemaal naar links, Wim liep ook links en pakte haar. Vervolgens wel verdergegaan, klein rondje gemaakt en op weg terug naar huis natuurlijk versnellen (in stap dat wel) en gigantisch schrikken van de hond van de buren die ze een half uur eerder ook al had gezien. (stond strak vd spanning ook) Hebben jullie nu een tip? Een GOUDEN tip?
Ze moet een keer flink op dr donder krijgen maar ik ben bang dat ik haar niet meteen terug kan pakken ivm met mijn handicap. Hellup..... ik rijd niet met zweep omdat ik mijn handen al "vol" heb, ze is wel een zweep gewend.
Maar morgen weer een dag....ik heb het gevoel dat ze iets niet echt eng vindt, maar er gebruik van maakt om terug te kunnen naar stal (bij alleen buitenrijden dan). Is ze nou ondeugend, ongehoorzaam, is het een vertrouwenskwestie of is ze bang? (konden ze soms maar 5 minuutjes praten