Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Levidepevi schreef:Ik knijp in mijn teugel als hij hard gaat maar dan gaat hij alleen maar harder.
.
)lucaa2 schreef:Wat ook wel help bij mij: Een zweepje (als je pony daar niet bang voor is) voor zijn borst houden en zachte druk uitoefenen. (helpt met stoppen en sturen.)
. Ho was ook echt boem, ho. Maar dat is offtopic
Jikkeee schreef:lucaa2 schreef:Wat ook wel help bij mij: Een zweepje (als je pony daar niet bang voor is) voor zijn borst houden en zachte druk uitoefenen. (helpt met stoppen en sturen.)
Hier ben ik het persoonlijk niet helemaal mee eens. Heb het zelf ook gedaan, maar merkte dat ik hier een erg rommelige hand van kreeg. Pony reageerde hier ook onrustig op met hoofdhouding en in reactie op mijn zit werkte het ook niet zo meer.
. En als dat wel zo over komt dan sorry daarvoor! Het is meer dat het ook zo'n reactie kan geven vanuit het paard, zodat TS het ook weet.
. Ben persoonlijk al geen fan van Anky, en het western ziet er ook eerg grappig uit vind ik. Geef mij maar Edward
. Haar paard noemt ze Whis geloof ik. Op YouTube staat wel wat dacht ik