Gisteren hebben Tarzan en ik weer een (oefen)wedstrijdje gereden in de B.
Waar we momenteel hard mee aan het werk zijn is om hem lekker los door zijn lijf te werken zodat hij van achteren gaat lopen en niet meer gaat hangen.
Dit gaat de laatste tijd eigenlijk prima, alleen hebben we hem de laatste tijd alleen maar laag gereden dus was wel weer even spannend om hem weer hoger in te stellen maar ik mag absoluut niet klagen! Hij liet lekker los, zodat ik ook eindelijk eens los liet en hij bleef fijn door zijn lijf lopen.
Het was niet onze mooiste proef maar rijtechnisch was dit voor ons een hele stap vooruit! Ik ben daarom ook heel erg trots met wat we weer bereikt hebben

Ik weet dat hij nog meer van achteren mag lopen maar hier zijn we druk mee bezig!
Voor de mensen die ons vaker gezien hebben, mijn rechterhand blijft eindelijk stiller en op dezelfde hoogte als mijn linker, daar ben ik ook wel erg trots op omdat dit nogal een flinke kwaal van mij is!
We hebben een mooie 3e plaats behaald met 192 punten en ik ben echt supertrots op mijn mannetje

Genoeg geklets, hier de foto's:
(Deels gemaakt door de fotograaf en deels stills uit het filmpje)
01.

02.

Stap
03.

Vertrekken naar middendraf

04.

05.

Halsstrekken

06.

07.

08.

Galopje linksom (waar hij de laatste tijd was 'nt klooien dus erg tevreden met hoe hij ging!)
09.

10.

11.

Hier waren we net aangesprongen en bokte hij dus met aanspringen, vandaar dat ik zo raar zit ...
12.

Galop Rechtsom
13.

14.

Net na het afrgoeten en trots dat ik was!!