Bij mij op stal staat een ontzettend leuke kruising. Een beetje info
naam: Sjerke
hoogte: 1.60
Leeftijd: word 8 ?
Kwpn (opa is Samber) x Tinker
Sjerke is het paard van LisaSjerke @ bokt. Dit is de 4de keer dat ik op hem rijd. Dit keer heb ik goed op de tips gelet uit het vorige topic wat ik aan heb gemaakt [RT-HAW] Sjerke (KWPN x Tinker) voor het eerst HAW
Zoals jullie zien, heb ik geen rijlaarzen aan. Om heel eerlijk te zijn was ik een beetje lui voor mn laarzen te pakken. Maar de schoenen die ik aan heb hebben prima profiel dus ik kan niet door de beugel schieten
Echter is mijn houding dan wel iets meer bagger.. Maar het gaat om het eindresultaat. Ik ben benieuwd of jullie het beter uit vinden zien en of jullie nog tips voor mij hebben !
Helaas heb ik vandaag weer geen filmpje gemaakt ! De volgende keer zal ik er echt aan denken

Een fijn beeld, helaas houd ik mijn handen niet netjes gelijk. Een punt waar ik me telkens aan blijf storen. Als ik erop zit lijken mijn handen netjes gelijk maar op de foto blijkt het anders.

Fijn beeld vind ik zelf ! Mag mijn handen nog meer bij elkaar houden en rechtop. Een lekker achterbeen

Een van de enigste goede galopfoto's die erbij zaten en helaas zijn mijn handen hier te streng. Hij werd wat te heet en ik pakte hem wat te streng terug
maar ach ! de mindere foto's mogen ook geplaatst worden toch
?Graag tips maar lief blijven hihi

ik hang ook nog vaak genoeg met 700 kilo aan mijn teugel over mijn peerd heen. Ik denk dat een combinatie van veel overgangen; waardoor actief aan het been; losser van voren en zelf erop letten dat je niet naar voren mee gaat/geeft; wel wat uit haalt. Succes ermee!
daarboven een bontje, daarboven een zadel en daarop weer een bontje. Zo zit zijn tuig eenmaal in elkaar. Ik mag helaas niks aan het zadel aanpassen maar ik kan wel eens met haar overleggen dat ze eventueel een zadelmaker erbij moet halen ofzo. En ja, hij is wel voorwaarts, ook fijn aan het been !