Vandaag m'n eerste wedstrijd gehad met Ukkie. Ukkie is niet van mij, maar ik rijd haar sinds ruim 2 maanden. Nog niet zo lang dus. Eerste proef was niet zo best, mevrouw vond de witte hekjes toch wel erg spannend. De 2e helft van de proef ging beter. De 2e proef begon gelijk al beter, nu ze de hekjes gezien had was het toch niet zo spannend haha! Veel ontspannener gereden. Ik had 176 en 183 punten, wat dus gelijk een winstpunt opleverde! Ik heb alleen een filmpje van de 2e proef waar ik 183 punten voor had. Met deze proef ben ik 2e geworden.
Even wat info over Ukkie:
Ukkie (of Uk, of Ukkepuk
)11 jaar
Merrie
KWPN
1.47
Ik weet dat mijn houding ver van perfect is, hier word dan ook hard aan gewerkt. Ik heb privéles met haar, en groepsles op de club. Mijn tenen moeten naar binnen, ik moet mijn benen stil houden (en Uk beter voor mijn been krijgen), teugels korter zodat mijn handen verder naar voren moeten, benen lang houden en hakken laag. Genoeg om aan te werken dus! Overigens had ik hier voor het eerst mijn nieuwe laarzen aan, was ook nog even wennen
Commentaar is natuurlijk altijd welkom, mits het een beetje lief gebracht is aangezien we nog niet zo lang rijden.
Het filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=rQ7Kx6Ugicc (ik kon hem niet plat krijgen zegmaar haha.)
En nog wat foto's:

Bedankt voor het kijken!