Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xRowina schreef:Een half jaar geleden is er een tandarts bij geweest.. maar misschien is er inmiddels toch iets met haar gebit? Het hoeft maar een haakje te zijn waar ze last van heeft.

joeluna schreef:Lijkt me niet, want op een ander doet ze het eigenlijk niet echt.... En bij de vorige eigenaar ook niet. Heb het idee dat ze het wel een beetje expres doet, omdat ze geen zin heeft in dressuur met dit weer. Op wedstrijd buiten doet ze het trouwens ook niet. Toch bedankt
joeluna schreef:Lijkt me niet, want op een ander doet ze het eigenlijk niet echt.... En bij de vorige eigenaar ook niet. Heb het idee dat ze het wel een beetje expres doet, omdat ze geen zin heeft in dressuur met dit weer. Op wedstrijd buiten doet ze het trouwens ook niet. Toch bedankt
Bizzybijtje schreef:joeluna schreef:Lijkt me niet, want op een ander doet ze het eigenlijk niet echt.... En bij de vorige eigenaar ook niet. Heb het idee dat ze het wel een beetje expres doet, omdat ze geen zin heeft in dressuur met dit weer. Op wedstrijd buiten doet ze het trouwens ook niet. Toch bedankt
Paarden gaan niet 'expres' lopen klieren, dan geef je ze gewoon de kans.
Daarnaast is hoofdschudden duidelijk een aanwijzing van ongemak.
Bel dan desnoods de dierenarts voor een verklaring want wie weet is het inderdaad een allergie.
Maar het is gewoon raar dat ze het buiten ook nooit doet alleen als de zon een beetje schijnt. Maar zal overwegen over de da. Bij andere doet ze het ook, ook bij lesgeefster.
CM_ schreef:Kan ook lichtschuw zijn, ik heb een paard gehad dat ik liefst in de schemering moest rijden.
Je geeft zelf namelijk al aan dat de zon scheen toen ze het weer deed.
Al met al mankeert je pony in elk geval iets, dit is pijn of ongemak, geen streken.