Afgelopen zondag is Lieke voor het eerst op wedstrijd geweest met Beauty. Een bixie dressuur proef resultaat: 2x eerste!!
Lieke is de dochter van vrienden van ons.
RenWaBl
Geplaatst: 04-03-13 12:05
Agossie wat ontzettend schattig!! En gefeliciteerd met de twee 1e plaatsen!
Alleen moeten hier minstens 5 rijfoto's staan, omdat het HAW is. En daarom ben ik verplicht commentaar te geven: Ik zou de sporen weg laten, gezien ze op de eerste foto met de sporen op het zadeltje zit. Dan beschadigd het zadeltje en hebben de sporen geen nut.
Laatst bijgewerkt door RenWaBl op 04-03-13 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Sporen mogen niet in de bixie lees de regelementen maar eens
Maar lief meiske, en absoluut een schattige combinatie. Persoonlijk zou ik er een 10/12 inch wintecje op hebben gelegd. Ligt beter op de pony, en meiske heeft dan een betere zit.
Datjaa
Geplaatst: 04-03-13 16:25
Dat zadeltje lijkt idd wel een beetje te groot En in de bixie lijken mij de sporen ook nog niet echt nodig
Maar desalniettemin, Gefeliciteerd! En het ziet er echt superlief uit!
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan. Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc. Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden. Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.