Filmpjes LICOR

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:42

Idra schreef:
Nogmaals dank dat jullie hem ook zo leuk vinden Haha!



vraagje: hoe zou iemand hem niet leuk kunnen vinden? Haha!

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:04

Gave flimpjes, snap goed dat je verkocht was bij het zien van deze beelden.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:41

WOW Kwijl Kwijl Kwijl
Ik volg jullie wel op veel foto's, maar deze filmpjes zijn helemaal TE MOOI *LOL*

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:06

Idra"]
[quote="Jennygirl schreef:
Wat is het toch een schitterend paard!
Jullie zijn ook een mooie combinatie!


Dank je!

Maar euhm... ik zit er hier nergens op hoor Knipoog
[/quote]
Bummer. Ik dacht dat jij die vrouw was. Bloos!
Wanneer komen de foto's van jou op Licor?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 12:08

Hihi... Er hebben er al enkele opgestaan op Bokt geloof ik, moet je maar eens zoeken. Maar tegenwoordig is er nooit iemand mee die foto's kan maken terwijl ik rij PLUS ik rij in de binnenbak met dit snertweer, en onze digi is niet zo'n binnendigi Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:01

Sjiek sjiek sjiek Haha!
Ik ben ook benieuwd hoe hij nu loopt met jou, ken je niemand met een camera? Wil wel eens filmpjes met jou derop zien.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 16:20

Wel... hij loopt alleszins beter als onder dat meisje van de laatste twee filmpjes Tong uitsteken en nog niet zo goed als onder zijn Spaanse berijder Haha! .

Nee, ik ken helaas niemand met DIGITALE camera. Moet je ons misschien een keer irl komen bekijken Tong uitsteken?

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 18:53

heey
Spijitg, maar ik kan ze precies niet zien, ik ga nog wel eens proberen, maar het wilt precies niet lukken Huilen

Ik wil altijd nog wel eens proberen om met onze digi foto's te komen nemen, ik weet niet zeker of het gaat lukken, maar we kunnen proberen...

groetjes!!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:03

Ik kan de filmpjes ook niet zien, maar ik zat een beetje te snuffelen op de site waar ik terechtkwam, en vroeg me af wat de aanmerkingen waren op dit paard:
Afbeelding
De prijs denk ik? Kvind hem super namelijk Cool
Licor ook hoor Ach gut Lachen
Sorry dak een beetje off-topic ga..

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 20:18

De aanmerkingen op dat paard? Niet de prijs, hij was namelijk 3000 EUR goedkoper als Licor Haha!

Ik vond hem ook geweldig toen ik hem zag, hij stond in mijn top 3 (op 2, Licor natuurlijk op 1). Nadeel van dit paard was dat hij erg opgefokt gereden was (op zijn Spaans) en amper kon stappen, maar onmiddellijk in passage overging als je erop stapte. Heel impressionant, dat wel, maar niet zo functioneel Lachen Ook zijn draf was niet zo goed. Ik had er dus een heleboel werk aan gehad, en hij zou nooit een goed dressuurpaard geworden zijn zonder ontzettend veel werk om die draf te verbeteren.
Voor de rest had hij een superkarakter en was hij lekker barok.

Maar hij kon toch niet op tegen mijn kanjer! Als Licor afgekeurd was geweest, denk ik dat hij nu in mijn stalletje stond...

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 20:22

saartje39 schreef:
heey
Spijitg, maar ik kan ze precies niet zien, ik ga nog wel eens proberen, maar het wilt precies niet lukken Huilen

Ik wil altijd nog wel eens proberen om met onze digi foto's te komen nemen, ik weet niet zeker of het gaat lukken, maar we kunnen proberen...

groetjes!!


Hey Sarah! Je mag altijd proberen Haha! Maar dan mag er niet te veel volk in de piste zijn, anders sta je denk ik in de weg Tong uitsteken In de kerstvakantie misschien?

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:28

Idra schreef:
De aanmerkingen op dat paard? Niet de prijs, hij was namelijk 3000 EUR goedkoper als Licor Haha!

Ik vond hem ook geweldig toen ik hem zag, hij stond in mijn top 3 (op 2, Licor natuurlijk op 1). Nadeel van dit paard was dat hij erg opgefokt gereden was (op zijn Spaans) en amper kon stappen, maar onmiddellijk in passage overging als je erop stapte. Heel impressionant, dat wel, maar niet zo functioneel Lachen Ook zijn draf was niet zo goed. Ik had er dus een heleboel werk aan gehad, en hij zou nooit een goed dressuurpaard geworden zijn zonder ontzettend veel werk om die draf te verbeteren.
Voor de rest had hij een superkarakter en was hij lekker barok.

Maar hij kon toch niet op tegen mijn kanjer! Als Licor afgekeurd was geweest, denk ik dat hij nu in mijn stalletje stond...


Gelukkig dat het niet aan mij lag Lachen
Wat ontzettend jammer is dat toch als een paard verreden is! Ik zit nu ook voor de 2e keer een paard 'op te knappen' en en grmpf Boos!
Nouja verreden is in dat geval trouwens een groot woord, het is gewoon op z'n spaans... ik zou als ik een andalusier had ook niet willen dat hij eerst op z'n spaans bereden was, kun je voor de dressuur hier niet gebruiken.
Maare 3000 euro goedkoper! Jezus! Was Licor dan zo duur?? Tong uitsteken Hoe oud was dit paard en Licor?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 20:39

Dit paard is 8, Licor is 6.

Hij is idd niet verreden, gewoon niet aangepast aan onze manier van rijden Lachen

Licor is erg netjes aangereden, en is bruin plus heeft erg bruikbare gangen, dus daaruit komt het prijsverschil!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:41

haha is bruin duurder te verkopen?? Mooi is dat Scheve mond

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 20:45

Tja, zo is dat nu eenmaal bij Andalusiers. Globaal zit het nl. zo: 70% is schimmel, 20% bruin en 10% zwart. Tegenwoordig is daar nog wat vos bij (is net of nog net niet een erkende anda-kleur). En dan geldt het volgende: hoe zeldzamer, hoe duurder Haha!

Een hengst of merrie waar zeker van is dat ze bruin vererven (deze kan dat trouwens, want hij had een bruine paps), kan ook wat meer voor gevraagd worden..

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:48

ooh zo ja!
maar verder vind ik het wel cool wat je gedaan hebt, gewoon huppa daarheen en een andalusier kopen Cool
Staat ook op mijn planning... over luttele jaren als ik nog eens toekom aan werken Scheve mond Maar kvind anda's super OK dan!

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:13

heey

Ja, misschien dat we dat eens in de vakantie kunnen doen! wanneer er niet veel volk is dan wel!!

Maar dat zullen we nog wel afspreken Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:43

Idra schreef:

Nee, ik ken helaas niemand met DIGITALE camera. Moet je ons misschien een keer irl komen bekijken Tong uitsteken?


Wil ik zeker een keertje doen, maar ik zit nu al zeker tot na januari volgeboekt en het is nog maar de vraag of ik dan tijd heb (zit in m'n laatste jaar en hebben écht veel te doen, daarbij heb ik da nog eens 3 pony's (Xen is nog steeds een pony Schijnheilig ) die ik moet verzorgen.
Ik geraak stilletjes aan dus ZOTgedraaid (zeker met die examens voor de deur )

De zomervakantie lijkt me een geschiktere tijd om eens af te komen. Haha!
Misschien willen Mist en Dizzy dan ook wel mee, dan maken we er een "Essense Licor-fanclub meeting deel I van *LOL*

Dan is't ook mooi weer, heb je mooiere foto's Knipoog Haha!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 23:56

Licor is echt TE mooi Kwijl daarom moest ikd it topic ook zien Haha!
niet banketstaaf bedoeld hoor maar die bijrijder op de eerste 2 filmpjes mag wel is een paar lessen nemen Bloos Scheve mond

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 14:50

Loolapelooza"]
[quote="Idra schreef:

Nee, ik ken helaas niemand met DIGITALE camera. Moet je ons misschien een keer irl komen bekijken Tong uitsteken?


Wil ik zeker een keertje doen, maar ik zit nu al zeker tot na januari volgeboekt en het is nog maar de vraag of ik dan tijd heb (zit in m'n laatste jaar en hebben écht veel te doen, daarbij heb ik da nog eens 3 pony's (Xen is nog steeds een pony Schijnheilig ) die ik moet verzorgen.
Ik geraak stilletjes aan dus ZOTgedraaid (zeker met die examens voor de deur )

De zomervakantie lijkt me een geschiktere tijd om eens af te komen. Haha!
Misschien willen Mist en Dizzy dan ook wel mee, dan maken we er een "Essense Licor-fanclub meeting deel I van *LOL*

Dan is't ook mooi weer, heb je mooiere foto's Knipoog Haha!
[/quote]

Super-idee! Ik hou je er aan!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 14:52

djangogirl schreef:
Licor is echt TE mooi Kwijl daarom moest ikd it topic ook zien Haha!
niet banketstaaflig bedoeld hoor maar die bijrijder op de eerste 2 filmpjes mag wel is een paar lessen nemen Bloos Scheve mond


Nou, hij volgt de opleiding tot professionele beroepsruiter aan de Real Maestranza de Caballeria de Ronda, dus hij krijgt elke dag drie tot vier uur les. Hij zit weliswaar nog maar in zijn eerste jaar...
Het was de vaste berijder/verzorger van Licor op die school... Ik vind helemaal niet dat hij zo slecht rijdt. Dat meisje op de andere filmpjes wel, maar dat was gewoon een Duits meisje dat ook naar een paard op zoek was in Spanje.

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:23

Wauw, wat is het ook een machtig beest he....
Ik vind hem echt helemaal geweldig, als ik het geld toch eens had.... Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:48

Ik wil ook nog altijd eens jou en je knapperd komen filmen Schijnheilig Knipoog

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 23:20

Heb jij dan een videocamera, Yasmine?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:55

Jaah, tuurlijk, ik heb nog foto's van u en Licor op de pc Lachen !