Hoi allemaal! Ik rijd al een lange tijd paard, maar nu heb ik een foto van mij op een pony. (Karescha heet ze ) Maar zit ik eigenlijk wel goed? Groetjes!
Voor zover ik zie zit je netjes hoor! Maar vanaf 1 foto is dat moeilijk te beoordelen. Probeer wel je ellebogen in je zij te houden als je snapt wat ik bedoel
melody7
Geplaatst: 02-03-13 18:07
het is niet echt een duidelijke foto, maar zo vindt ik je er netjes opzitten hoor, let er alleen wel op dat je, je knieën goed aansluit!
0_saskia_0
Geplaatst: 02-03-13 18:08
Hoi! Op deze foto is je houding niet goed te beoordelen. Heb je ook een foto van de zijkant? Wat ik hier wel op kan zien is dat je je bovenarmen niet losjes langs je bovenlichaam hebt hangen en je onderarmen niet een lijn zijn met je teugels. Zoek anders eens een foto op van een grand prix amazone/ruiter, en vergelijk jouw houding daar eens mee
Sky_Britt
Geplaatst: 02-03-13 18:08
Dat valt niet echt te beoordelen zo. Ik denk wel dat je je beugels wel wat langer mag doen. Je handen kan ik ook niet echt zien maar die horen iets verder uit elkaar en niet zo dicht op de schoft, maar je staat ook stil dus je zult toch een keer een rijfoto moeten maken en dan ook van de zijkant.
Oke, bedankt allemaal! Ik zou op alles wat beter letten
Kaula
Geplaatst: 02-03-13 18:11
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan. Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc. Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden. Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.