Kadankovitch schreef:De vraag is Joolien of je dan ook in staat bent dit of beter resultaat te bieden. Dat het je stijl niet is, ok, dat kun je natuurlijk zeggen, maar suggereren dat jij hetzelfde resultaat haalt op een andere manier???? Rij jij dat paard, niet een ander paard;nee precies DAT PAARD . Denk het niet. En pas als je op dat paard tot een resultaat komt, is jouw stelling bewezen. En dan ook nog eens; nu! En niet over een maand, want dan kan deze instructeur wellicht terecht claimen dat jouw resultaat door zijn voorwerk tot stand kon komen. Feitelijk is de situatie dus zo, dat jij er nooit aan toe kunt komen te bewijzen dat het op jou manier ook of beter gaat. Daarom vind ik het commentaar ook gratuit.
Anders gezegd; als jij stelt:"imo op een andere manier te bereiken." Dan zet ik daar mijn vraagtekens bij.
Ik kan de redenering van deze instructeur goed volgen. Ik weet niet of ik hetzelfde zou doen, want ik ken het uitgangspunt waarmee deze combinatie bij hem is begonnen, niet. Maar in bepaalde omstandigheden zou ik bijna hetzelfde laten doen. En dan wil ik niet zeuren over bepaalde kleinere verschillen.
Dat dit niet de gangbare manier van africhting is, ontken ik niet, maar deze ruiter [zo ontneem ik uit de opmerkingen van die instructeur] is al van de 'hoofdweg' af gekomen, dan is een correctie nodig. En die kan wel eens afwijken van de gangbare methode. En dan ben ik ook nog van mening dat de gangbare methode niet de enig zaligmakende of enig juiste is.
"imo" betekend toch 'is mogelijk ook' .. dus is MOGELIJK ook op een andere manier te bereiken??