Zo even een paar puntjes, ben ook benieuwd wat er op je protocol stond

Ik vind de stap heel goed, je laat ook duidelijk het verschil zien tussen arbeidsstap en middenstap al zou je in de middenstap nog iets meer lengte in de hals kunnen geven, dan kan ze nog ruimere stappen maken.
Het wijken is ook redelijk, vooral rechtsom, maar pas op dat je haar met de voorhand meeneemt, nu komt de achterhand eerst. Meenemen met je hand naar links, dan begrenzen met je buitenhand en zo het wijken inzetten. Je verliest nog wel activiteit, vooral linksom. Probeer thuis kleine stukjes te oefenen, 2/3 passen en dan voorwaarts wegrijden.
Het halsstrekken gaat wat minder, je paar strekt de hals maar is niet nageeflijk. Probeer thuis eens vanuit het nageven uit te schuiven met de binnenhand zodat ze jouw hand gaat volgen. Maar ze moet niet de neus wegsteken, maar de hals laten vallen en de neus richting de grond, vul dit altijd aan met been, ze moet je hand willen opzoeken en volgen. Neem hier je tijd voor.
Het is sowieso een goede oefening om haar wat ronder te maken in de hals, al heeft ze haar bouw niet echt mee. Zo gaat ze haar lijf ook meer gebruiken. Ze is achter nog niet echt actief.
De galop vind ik veruit de minste gang, ze is daar telkens bijna in 4 takt, waar een galop een 3 takt gang is. (eerst het buitenachterbeen op de grond, dan tegelijkertijd het binnenachterbeen en het buitenvoorbeen en als laatste het binnenvoorbeen. Met een viertakt gaat het binnenachterbeen eerder dan het buitenvoorbeen en krijg je dus een 4 takt).
Probeer ook in de galop te werken aan activiteit. Dat hoeft niet perse harder te zijn, maar actief. Ook dat is belangrijk dat ze het lijf goed gaat gebruiken. Rijdt stukjes weg, en weer stukjes terug. De activiteit die je hebt in het hogere tempo, dien je vast te houden in het rustigere tempo zodat het paard het lijf beter gaat gebruiken.
Wat belangrijk is, is dat je haar ook beter aan je been gaat maken, nu drijf je vrij veel terwijl er dan eigenlijk geen reactie komt. Been moet altijd reactie zijn. Als je hiermee gaat oefenen, probeer dan niet teveel aan die voorkant te zitten, je wilt dat je paard voorwaarts gaat, terugwerken maakt het dan verwarrend voor je paard.
Als laatste, ga werken aan stelling en buiging, ik vind haar vrij recht blijven lopen en dat zie je ook aan jouw handen. Die staan heel keuring netjes recht naast elkaar

maar neem iets meer mee met je handen opzij.
Zo nou dat is een hele uitleg, ik hoop dat je er wat aan hebt