Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rixt1996 schreef:Je zou dit kunnen proberen: als je op een volte door een bocht gaat je hand overdreven naar binnen doen en er met je binnnenbeen voor waken dat hij naar binnen valt (je moet echter je paard dan goed voor je binnenbeen hebben anders gaat hij weer scheef) daarna kun je je volte groter en kleiner gaan maken op je benen, zodat hij meer naar je binnenbeen luistert. ik hoop dat je hier wat aan hebt, het hielp bij mij erg goed
isabel435 schreef:Na het rijden met snoepjes de hals goed laten buigen steeds verder op de kan die hij moeilijk vind.
Wellantdagen schreef:probeer veel af te wisselen tussen de linkerhand en rechterhand tijdens het rijden. dus rijd slangenvoltes en achtjes, en probeer zelf rechtop te blijven zitten tijdens het omwisselen. als je tijdens een kleine volte naar binnen gaat hangen, terwijl je hem vraagt te buigen om je binnenbeen, zal dit lastig gaan omdat hij zich zelf in balans moet houden.
als dit nog niet helpt zou ik inderdaad even iemand er naar laten kijken!