We hadden 185 punten en een eerste plaats met deze proef.
Even wat over Mike:
Mike's echte naam is: Michael van Kortenhoef (Haron v/d Milt x Taruna), Hij is 4 jaar en door mij ingereden. Ik had zelf daar voor geen ervaring, dus ik ben erg trots dat we dit uberhaupt al kunnen samen.
Wat ik van de proef vind:
Ik ben in ieder geval blij dat hij beide keren in galop goed aansprong, want dat is voor ons vaak nog wel een probleem. Hij liep redelijk actief maar dat kon nog veel beter. Zijn aanleuning is nog niet lekker, hij loopt nog niet goed genoeg over zijn rug vind ik, en het is nog niet constant. Mijn handen vond ik netjes en mijn benen ook redelijk, alleen moet ik opletten dat ik mijn tenen niet naar buiten steek. Verder moet ik in de figuren en overgangen opletten dat ik mijn been er aan hou, hij valt er nog wel eens door heen. Ik rij bijna nooit met sporen, alleen nu wel voor mijn gemoedsrust. Jaaa ik weet het, daar zijn ze niet voor, maar als je goed kijkt zie je dat ik ze alleen gebruik bij de galop, en de ''middengangen'' verder rij ik altijd met kuit (kom uberhaupt niet bij zijn buik haha!).
Ik ben benieuwd!

( Hou het alsjeblieft opbouwend, graag tips, maar niet afkraken. Ik ben al hartstikke trots dat dit ons lukt. )
Nog wat fotos:
1) De bocht door, mocht beter naar binnen gesteld, verder wel oke.

2) Hier begin van hals laten strekken

3) Trots & tevreden

4) Nog even met Dani & @Giorgio12 op de foto na de proefjes