Arin is een 10 jarige haflinger die ik sinds november rij voor mijn collega, Kensington hier op Bokt. Arin staat te koop omdat Kensington en Arin geen klik hebben.
Ze heeft een consequente ruiter nodig maar is wel echt een super leuke pony die ontzettend leuk kan lopen..
Arin zou vroeger M1 hebben gelopen maar hier is verder geen bewijs van..
Ik ben met haar de afgelopen weken enkel bezig geweest met laag en rond rijden.. Galop ging niet zonder bokken en trekken en rennen! Alles wees erop dat ze ergens last van had en dat ze echt opnieuw naar de basis moest.. Laag, rond en rechtrichten!
Ons niveau momenteel is van de basis tot schoudervoor.....
Sinds 3 weken zijn we aan het opbouwen om weer wat hoger in te stellen en haar wat meer te laten zitten.. Het komt steeds meer in de richting van waar we willen zijn.. Er is zeker nog werk aan de winkel, en ook aan mijn zit!! Doordat Arin vaak wat te snel wilt gaan duik ik zelf naar voren wat natuurlijk niet handig is.. Hier wordt hard aangewerkt.. Ook mijn schouders zijn een struikelblok.. Ik moet mezelf ook wat meer rechtrichten

Goed hierbij de fotos!
Handen naast elkaar houden!

Dit vind ik zelf een mooie foto!

Hier loopt ze wat te diep..

Verkeerde hulp van mij waardoor ze onverwachts wegsprong

Daarna de galop fatsoenlijk doorgezet maar je ziet het, ik moet op mijn billen gaan zitten! Maar het is en blijft verekte moeilijk als je op alles tegelijk moet letten...

We hebben wel veel lol samen! Echt een team

Arin gaat in de galop ontzettend schuinhangen.. Dit is echt een punt om beter te ontwikkelen!

De laatste en Ahum.. Schouders recht

Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Edit:
Nog een filmpje van mij en Arin