ik heb een tijdje na zitten denken om een topic te openen en zo ja,hoe ik het 't beste kon verwoorden.
Ik vraag me het volgende af:
Ik rijd sinds een jaar een heel leuk paard bij,maar wanneer mensen vragen ''wat'' ik dan precies met dit paard doe weet ik er even geen woorden aan te geven! Ik rijd geen dressuur zoals men dat gewend is in de dressuurlessen,ik spring recreatief maar wel met persoonlijke records zal ik maar zeggen
Wat ik tijdens ''mijn'' engelse rijden doe is gewoon overgangen rijden,heeeeel veel figuren (ook dingen als dubbele gebroken lijn,voltes verkleinen etc). Maar als ik dan klaar ben en iemand heeft een tijdje staan kijken langs de kant hoor ik wel eens 'hij liep niet echt netjes he..?' Nou vroeg ik me af,is dit verkeerd als ik weinig doe qua stelling,buiging etcetera? Ik heb hier gewoon weinig mee en weet eigenlijk niet waarom. Verder vraag ik mij ook wel eens af wat ik precies wil met de paarden,ik richt me dus niet specifiek op iets en weet ook nooit zo goed wat ik moet zeggen als ik bijvoorbeeld solliciteer naar een nieuwe stage voor de paardenhouderij. (wanneer ze vragen wat ik precies doe). Ik ben het liefst de hele dag met paarden bezig,en ik huppel niet alleen rond hoor,ik train dus op mijn eigen manier maar ik vraag me af of er behoefte is aan iemand zoals ik. Moet ik blijven doen wat bij me past of kan ik me beter aanpassen?
groetjes Femke
?
Nooit in te zetten voor een beginnerslesje ofzo, dan gebruikt hij de totaal verkeerde spieren, net als met buitenrijden of even lange teugels geven.