Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lizxxx schreef:Heeft iemand een goede tip voor mij? Mijn paard is heel sloom, rijd nu al met een spoortje maar hij is echt niet voorruit te branden. Rijd veel overgangen en dat helpt wel een beetje daar word hij wat ''wakkerder'' van maar na een tijdje reageerd hij gewoon niet meer.
Duuk2011 schreef:Lizxxx schreef:Heeft iemand een goede tip voor mij? Mijn paard is heel sloom, rijd nu al met een spoortje maar hij is echt niet voorruit te branden. Rijd veel overgangen en dat helpt wel een beetje daar word hij wat ''wakkerder'' van maar na een tijdje reageerd hij gewoon niet meer.
Misschien kun je hier zelf even een topic voor aanmaken (of wellicht de zoekfunctie gebruiken). Dat is wel zo netjes ipv dat je in TS haar topic heen gaat vragen.
Let_be schreef:Een goede instructeur kan je alles uitleggen! Vooral bij jonge paarden is instructie heel belangrijk. Is het niet mogelijk 1x per week of 2 weken de trailer te pakken naar goede locatie voor les?
Jonge paarden leren heel snel, zoals je ook aangeeft, maar dus ook fouten.