Goede les met concentratie op de basis!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke_Inka

Goede les met concentratie op de basis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 15:52

Hallo lieve bokkers!

Heeft u les nodig omdat iets niet lukt in de africhting van uw paard of gewoon omdat het fijn is om goede feedback te krijgen?
Dan bied ik me hierbij aan!:)
Ik geef les met een concentratie op de basis en vanuit daar kan je heel goed doorwerken naar de moeilijkere onderdelen van de dressuur.
Ik woon in Eindhoven en ik kom voor les naar u toe, het liefste in Eindhoven en omstreken.
Voor verdere uitleg en informatie graag een reactie hieronder of via pb of een mail naar: hannekevangorp@hotmail.com

Groetjes!
Hanneke

Nermal

Re: Goede les met concentratie op de basis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:01

Dit hoort op de markt thuis...

En een 15-jarige (op je website staat 12jarig?) die lessen moeilijke dressuur geeft en 'internationaal dressuurruiter' is :roll:

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 16:06

Nermal schreef:
Dit hoort op de markt thuis...

En een 15-jarige (op je website staat 12jarig?) die lessen moeilijke dressuur geeft en 'internationaal dressuurruiter' is :roll:

Sorry heb hem verkeerd geplaatst!
En met de pony's kan je ook internationaal rijden hè!

Nermal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:19

Ja dat kan, maar is het ook zo?
Trouwens, dat je internationaal ruiter bent betekent nog niet dat je kan lesgeven.
Daar is vaak wat meer ervaring voor nodig lijkt mij en niet alleen ervaring met zelf rijden, maar ook gewoon levenservaring en cursussen voor instructeurs.
Sowieso, als je zo een advertentie plaatst verwacht ik wat meer info over hoeveel ervaring je hebt, hoeveel lessen je zelf hebt gevolgd om een goed instructeur te zijn (heb je brevetten?), ...
Nu denk ik niet dat je veel respons gaat krijgen, tenzij dan om les te geven aan kinderen (?), maar je moet beseffen dat je daar dan wel verantwoordelijkheid over draagt en dat ze wat jij zegt als waarheid gaan aanzien...

Oh, en nu heb je je profiel leeggemaakt...

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:21

[RT-D] aan de teugel..
en 3 jaar geleden vroeg je je nog af hoe je aan de teugel rijdt?
waar zit je internationale ervaring dan precies n want als ik zoek op je naam dan kom ik alleen wedstrijden tegen in de klasse L2, niets ms mee natuurlijk maar ........

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:33

Ik zet hier even een slotje :-)

Een advertentie kan op de markt geplaatst worden :-)