Tsja, ook mijn pony heeft mogen/moeten genieten van haar vakantie toen alles buiten wit was.. Tot grote ergernis van mij want 27 januari had ik wedstrijd in Haaksbergen. Ik heb een week eerder nog een buitenrit gemaakt maar dat was alles in de 2 weken voor die datum. Och och wat was ik zenuwachtig hoe ze het zou gaan doen, ik had maar niet teveel verwacht. En toch ben ik blij met de punten die we gereden hebben! 160 in de eerste proef, die vol spanning zat en 167 in de tweede proef waar ik gelukkig af en toe los kon laten.. Eigenlijk mag ik niet zo blij zijn met het resultaat maar omdat ze 2 weken stil heeft gestaan ben ik best trots.
Daphne is een 16 jarige Gelderse x Arabier en is nu zo'n 3 jaar bij mij. We rijden in de klasse B.
Mijn handen zijn een drama. Ik heb piano handjes en ik moet ze echt een keer rechtop gaan leren dragen.
Ook mijn rechterbeen moet ik goed bij haar buik blijven houden en mn tenen naar voren.
Enjoy the pictures en hou het lief

Eerst maar eens rustig losrijden

Best blij met dit beeld. De linkerhand in galop is érg moeilijk voor Daphne en mij en daar trainen we hard op. Ik moet echt meer op mn kont blijven zitten maar ik ben al heel blij dat ze rustig onder me blijft.

En daar gingen we, op naar de ring! En tot mijn 'schrik' was hij afgezet met witte hekjes.

Eerst maar wat rustig rond stappen om vervolgens doodnormaal aan mijn proef te beginnen:

En toen.... Ineens uit het niets.... Waren de hekjes toch wel heel eng...!

Rustig proberen door te rijden, terwijl dat toch heel lastig was met een pony die de hoek bij A dóódeng vond en vol spanning zat.

Proberen te herstellen gaat redelijk

Hele krachtige foto vind ik, maar mn hánd

Kleine stukjes loslaten

Poging tot stelling

Middendraf

En stiekem ben ik een beetje trots op deze foto

Met mn trouwe voorleester Mayim (mayonaise op Bokt)
http://imageshack.us/a/img843/7481/mg6043.jpg