Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jammer genoeg is mijn oudje juist de ergste, waardoor de kleine nu ook maar hysterisch gaat doen. pffff.. Had wel zoiets dat ik dit eerst voor elkaar wil hebben voordat ik echt ga beginnen met inrijden. Mies1997 schreef:Kan je niet zorgen dat ze niet bij elkaar kunnen komen?
Hinnekken naar stalmaatje werd bij mijn paard tijdens inrijden steeds minder. Gewenning?
iniedergeval bedankt
steflyn schreef:Is nog een jong dier. Ik vind dit een heel normale reactie. Al de jonge paarden die wij zadelmak gemaakt hebben deden dit ook wel hoor. Omdat je ze uit hun vertrouwde omgeving haalt, weg van zijn vriendjes.
Gewoon blijven verder doen. Na een tijdje gaan ze dit wel gewend raken.
HEY_BUDDY schreef:steflyn schreef:Is nog een jong dier. Ik vind dit een heel normale reactie. Al de jonge paarden die wij zadelmak gemaakt hebben deden dit ook wel hoor. Omdat je ze uit hun vertrouwde omgeving haalt, weg van zijn vriendjes.
Gewoon blijven verder doen. Na een tijdje gaan ze dit wel gewend raken.
Oke heel erg bedankt! Kan nu niet veder gaan omdat de grond bevroren is door die vervelende sneeuw.. al levert het wel hele mooie plaatjes op! Groetjees!