Leuk dat je komt kijken en hopelijk het geduld hebt om mijn filmpje te bekijken! Ik heb vandaag weer wedstrijd gehad in de L1 en ik had 189 punten en een gedeelde derde prijs. Zelf was ik erg blij met deze punten, want ik had niet het gevoel dat het zo erg goed ging...
- Chelsea is 5 jaar (in mei wordt ze 6 jaar) en is van Welthit II,
- Niveau is dus L1 en teller staat nu op 10 winstpunten,
- We werken thuis op buiging/stelling. In de proef zie je ook dat dit niet ons sterkste punt is. Als ik bij A moet afwenden, scheuren we de bocht door,
- Op het filmpje heb ik erg onrustige benen, terwijl ik hier thuis geen last van heb. Zal wel spanning zijn
. Het lijkt dus ook of ik constant zit te prikken met mijn sporen, maar zo ervaar ik dit niet zo... Ik moet wel mijn benen langer maken en meer voor me uit kijken.Zo heb ik nog wel meer punten, maar dit laat ik aan jullie over! Ik ben soms best onzeker, ondanks dat ik vaak mooie punten haal. Chelsea is mijn eerste eigen paard en had voor haar ook geen wedstrijdervaring.
Brand los, maar blijf lief
. P.s: het filmpje is van slechte kwaliteit; hij vervaagt af en toe of staat soms bijna stil, waardoor het soms in sloom motion lijkt te gaan, haha!
Als het tempo iets lager ligt, kan ze haar passen beter af maken. 
.
Echt mooi gereden, lekker los paardje.. Soms wat onrustig koppie. Soms val je ook de hoeken door, dit zal misschien ook wel met het tempo te maken hebben.. Echt leuk paardje, ik hou wel van donker! Verder netjes gereden, punten waar je trots op mag zijn!