Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_nvds schreef:Heb je al geprobeerd om er heel erg op te letten? Dat heb ik ook gedaan na een tijd ging t automatisch!
Roomsx schreef:_nvds schreef:Heb je al geprobeerd om er heel erg op te letten? Dat heb ik ook gedaan na een tijd ging t automatisch!
ja ik probeer er al heel erg op te letten, maar omdat ik het zo ben aangeleerd heb nu juist dat als ik goed op mijn kont zit met mijn rug recht dat het voor mijn gevoel niet meer klopt en dat ik niet lekker zit.
Marjolijnvdh schreef:Om je balans te trainen kun je de volgende oefening doen: pak een cementbak, omgekeerd neerzetten en hierop een yogabal/skippybal zetten. Dan erop gaan zitten. Dit zal in het begin echt niet meevallen, maar je ontwikkeld wel een onafhankelijke zit. De beweging die je in het begin maakt, zodat je er dan waarschijnlijk afglijdt, maak je ook op je paard.
Wanneer je hierop goed kunt blijven zitten, bijvoorbeeld een hele avond TV kijken, dan ben je een heel eind met je onafhankelijke zit.
Succes.