Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn pony heb ik bijna een jaar, en die test me nog steeds uit, ik straf hem wel, maar hij is soms zo'n draak 
LOLLYYwood schreef:is ze zelf wel 'hard' genoeg voor de pony? of laat ze het gewoon doen? Misschien 'durft' je zusje niet goed iets doen met haar pony (ivm straffen) doordat ze geen vertrouwen in hem heeft? Misschien moet ze een tijdje op een pony rijden die niet zo van die streken uithaalt, zodat ze weer vertrouwen krijgt in zichzelf?
en na 3 maand nog steeds uittesten is niet zo schrikachtig hoormijn pony heb ik bijna een jaar, en die test me nog steeds uit, ik straf hem wel, maar hij is soms zo'n draak
edi; fouten weggehaald
zou haar toch voor de moment meer vertrouwen in de pony doen krijgen, en ik het paardrijden (door op een andere pony te rijden ofzo?) dat vertrouwen in de pony door spelletjes te doen, ...
LOLLYYwood schreef:Ja dat begrijp ik goedzou haar toch voor de moment meer vertrouwen in de pony doen krijgen, en ik het paardrijden (door op een andere pony te rijden ofzo?) dat vertrouwen in de pony door spelletjes te doen, ...
en misschien gaat het dan beter gaan, was bij mij toch zo allesinds

maar goed les nemen helpt ook echt wel. Iemand die het op de juiste manier aanpakt.