3 jarige hengst voor het eerst op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ly_vossenhof

3 jarige hengst voor het eerst op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 13:21

Voor het eerst zijn Joyful en ik samen op wedstrijd gegaan. Sinds het voorjaar was ik met hem bezig en twee maanden geleden ben ik er voor het eerst opgekropen. *\o/*
Hij was ontzettend braaf dus moesten we maar eens op wedstrijd, gewoon 1 proefje in het laagste niveau.
Voor het eerst ging meneer op de trailer, hij is namelijk bij ons geboren en opgegroeid. En hij deed het super! Hij liep zo de trailer in. Ook daar aangekomen gedroeg hij zich voorbeeldig... _/-\o_
Totdat we gingen losrijden, het was er zo druk dat hij er bang van werd!
Maar hieronder kan je de foto's bekijken...
De jury was erg onder de indruk van zijn prestatie, rekening gehouden met zijn leeftijd en zijn balletjes :o
Omdat ik niet weet hoe ik de foto's erin moet zetten... Verwijs ik jullie door naar deze link!
En wat commentaar betreft... Ik weet dat ik moet letten op mijn kapstokvoeten!
http://www.bokt.nl/markt/ad/106841/3-jarige-bwp-loopt-goed-onder-zadel

Melanievs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:52

---

Ly_vossenhof

Re: 3 jarige hengst voor het eerst op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 13:53

Uhmm... Nee ik weet serieus niet hoe ik dat moet doen :?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:54

Dit voldoet ook helemaal niet aan de HAW eisen. Ik zal even temmen.

Foto's kun je uploaden via bijvoorbeeld mijnalbum of flickr, en dan de linkjes tussen [img]en[/img] zetten.

Ly_vossenhof

Re: 3 jarige hengst voor het eerst op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 16:56

Oke ik zal er naar kijken dankjewel klein vosje!

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:17

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.