Afgelopen week was een vriendin van mij Elvi_Elisa bij mij!
En natuurlijk ging de camera mee, dus bij deze een paar gave Dressuur foto's van Mees!
Ja Ja ik weet het het dekje is te groot
.. Het was alleen maar even voor de foto's.Voor de mensen die zich afvragen waarom ze springschoenen om heeft, Mees kan wel eens als ze heel fel is
Met haar achterbenen haar voorbenen aantikken, waardoor ze wondjes krijgt in haar koten.
Mees is nu 5, maar is eigenlijk pas sinds 3/4 maanden ECHT onder het zadel.
Toen ze 4 was zijn we begonnen met inrijden, maar dit was echter niet veel meer dan stap,draf,galop
en hier en daar een klein sprongetje, Van stelling, Nagevelijkheid was geen sprake van.
Mees is een hele poos bitloos gereden, Hierdoor accepteert ze het bit nog niet echt, Ze kauwt nog vrij weinig
waardoor ze dus opgezette klieren heeft, die trouwens al een stuk minder zijn sinds ik haar met bit rijd.
Ook zet Mees bij sommige foto's haar kaak vast, Maar goed dit geeft allemaal niet, Hier kan natuurlijk aan gewerkt worden
!Ook valt er aan mijn eigen houden nog het een en ander bij te schrapen, En heb ik soms de neiging de binnenhand te ver naar me toe te nemen, in de plaats van omhoog.
Dus tot zo ver, geniet van de foto's van deze kleine aparte doerak Mees

1.

instappen
tot zover is alles nog schoon! 2.

Warm rijden
3.

daar gaat mevrouw al
4.

Pony opgepakt en rijden maar
(ja ik zie het handje)5.

Dit lijkt er al meer op! alleen jammer dat ze zich hier toch nog wat vast zet in de kaak.
6.

Galoperen! Vind dit een erg fijn beeld

7.

nog een galopje!

8.

iets meer verruimen !

9.

Ook zijn we begonnen met wijken, op dit moment alleen nog maar in stap.
10.

vind deze wel wat hebben
!11.

vierkant staan! (oh wat kijk ik charmant
)12.

Nog een drafje.
13.

Topper!

14.

En de laatste draf foto!

15.

En als laatste .. Mees
Tips zijn altijd welkom!! Houden we het wel netjes ?
Een reactie zou leuk zijn

Verder zijn de tips over het opgekropte al gegeven, probeer haar inderdaad een stuk meer ruimte te geven.
! Aangezien dit nog niet altijd lukt.