Dit is mijn eerste topic in RT-HAW dus zal maar is beginnen met een verhaaltje! King is nu ongeveer 4 maand onder het zadel. Hij is ingereden door mijn instructrice waar ik nog steeds elke week priveles van krijg. Wel zijn wij al een paar weken van te voren (voor hij ingereden is) zelf begonnen met er op stappen. Natuurlijk ook eerst longeren. Maar dat gaat wel erg ver terug

King heeft in het begin af en toe wel is wat "streken" gehad, maar dat is allemaal helemaal opgelost! Dit was echt niet elke keer dat ik reed, maar af en toe. Hier hebben wij wat aan gedaan. Nu krijg ik nog iedere week les, en zijn we nu wat meer bezig met recht richten. Op de rechterhand heeft hij wat de neiging om zijn kont naar binnen te steken. Hij loopt dus wat scheef. Vandaag had ik daar eigenlijk geen last van. Verder is links om vooral de galop voor hem lastig. Dit zie je ook wel, omdat hij een paar keer terug valt.
Zelf moet ik letten op mijn handen, benen en ik dacht van dit filmpje te zien dat ik wat in de stoelzit zit. Maar op zo'n dag heb ik zo veel dingen om tegelijk over na te denken, dus dat vergat ik allemaal een beetje.. Niet de bedoeling..
Verder ben ik echt heel, heel erg trots op mijn Eddie, dit was de eerste keer (voor mij, en voor hem) dat wij zo iets hebben gedaan.
Geniet van mijn filmpje, en aan tips en commentaar hebben wij heel veel!!
Het filmpje is gefilmd met een iPhone, ik moest hem draaien en nu heb ik helaas zo'n klein beeld.. Weet iemand hier iets voor?

En vind het dat hij voor zo jong paard het echt super doet in zo'n grote piste